dilluns, 20 de març del 2017

Colònies Cicle Superior

Els de Cicle Superior el dimecres 15 de març vam marxar de colònies al CdA d'Empúries.

Dimecres, 15 de març
El viatge d'anada es va fer força llarg, teníem moltes ganes d'arribar! Quan ho vam fer, els monitors del CdA ens van fer una introducció de tot allò que faríem durant la nostra estada.
Després vam dinar i vam iniciar la primera activitat que consistia en trobar uns punts determinats en un mapa amb l'ajuda d'un GPS. Vam descobrir la duna de l'Escala i les seves característiques.
Quan es va acabar l'activitat, vam berenar i vam fer la descoberta de l'Escala, també amb un mapa i per grups.
Un cop vam haver sopat, vam fer un joc de nit amb llanternes. I, cap a dormir!

Dijous, 16 de març
L'activitat que teníem prevista era anar a visitar l'Empúries grega. Primer de tot, vam veure un audiovisual molt interessant que ens va despertar les ganes de descobrir les ruïnes.
Mentre fèiem la visita, tant al museu com a les ruïnes, els monitors ens anaven explicant mites grecs.
Després de dinar, vam anar a Sant Martí d'Empúries (el primer lloc on es van establir els grecs) i vam passar per l'espigó hel·lenístic. Vam berenar arran de platja i després ens vam anar a mullar els peus...
A la nit hi havia prevista una activitat (la desitjada discoteca) que vam haver de modificar per qüestions logístiques. En comptes de ballar, vam xerrar i jugar a jocs de taula.

Divendres, 17 de març
Vam dedicar el matí a veure la ciutat romana d'Empúries i la part corresponent del museu. Vam seguir amb els mites, que ens van sorprendre i agradar molt.
Després de dinar, va ser l'hora d'acomiadar-nos de l'Escala i de tornar cap a casa!

Han estat unes dies molt profitosos, ens hem conegut millor tots plegats i hem tingut la sort de gaudir d'un temps fantàstic!